середу, 24 січня 2024 р.

 Моя методична робота

Провела STEM-урок 05.12.2023 року в 11-Б класі на тему «Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння. Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу».

Стрімко розвивається суспільство. Щоб бути конкурентоспроможною, Україна повинна мати висококваліфікованих працівників. Тому зараз набирає швидких обертів в освітньому просторі нашої країни STEM-освіта.

     Саме завдяки інтегрованому заняттю учні 11-Б класу (учитель Красилівська Н. А.) мали можливість навчатися конструювати цілісну картину навколишнього світу з окремих розрізнених фактів, опрацьовуючи з української літератури нову тему «Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння. Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу».

     Зокрема, допомогла одинадцятикласникам зробити це інформація з історії про основні завдання й напрями українізації 20-х років ХХ століття та матеріал про те, як тоталітарний режим став на шлях відвертого нехтування національного відродження в Україні. 



Немає коментарів:

Дописати коментар

  «Уже для багатьох українців - і не тільки українців – Шевченко значить так багато, що сама собою створюється ілюзія, ніби ми все про нього...